Arrangøropgaver

Arrangøropgaver 3-mandsrækker 

  • U5 Drenge (2014)
  • U6 Drenge / Piger (2013)
  • U7 Drenge / Piger (2012) 

Som arrangør i 3-mandsrækkerne har man følgende opgaver:

  • Medbringer kampbold(e) og overtræksveste til alle kampene i puljen. Der spilles med bold str. 3 i alle 3-bold rækker. 
  • Passer tidtagerbord (styrer måltavlen og mikrofonen under afvikling af alle kampe i puljen. 
  • Har ansvaret for hurtigst muligt at informere DBU Jylland, Region 3, om evt. udeblivelser/afbud. Dette skal gøres pr. mail (region3@dbujylland.dk) el. tlf. 89 39 99 30. 
Bemærk: Førstnævnte hold i kampprogrammet stiller med en baneleder. 

Hallens opgaver
DBU Jylland Region 3 har booket hallen gennem den lokale forening. De betaler derfor hallejen og får refunderet den del af lejen som kommunen evt. ikke refunderer. 
Herudover sørger hallen for følgende: 
  • Sørger for, at banen er klar. Husk at lave baneadskillelse. Læs mere her.
  • Sørge for at der er åben (også til omklædningsrum) 
  • Sørge for at tidtagerbordet er klar, samt at måltavle og mikrofon virker.
Alle de nødvendige oplysninger og informationer tilsendes ca. en uge før stævnet. Det bliver sendt til enten hallens adresse el. klubbens indekampfordeler. Det afhænger af den aftale DBU Jylland, Region 3, har med den pågældende klub/hal. 

I kan i rækkebeskrivelserne finde alle de informationer I skal bruge om den enkelte række. Her er info om bold str., spilletid mv. 
Spillereglerne finder I her.

Uden for kontorets (tlf. 89399930) åbningstid kan vores indefodboldansvarlige - Finn Pedersen - tlf. nr. 29 85 97 50 - kontaktes, ved spørgsmål vedr. indefodbold for børn.

Arrangøropgaver 4-mands 
  • U8 Drenge / Piger (2011)
  • U9 Drenge / Piger (2010)
  • U10 Drenge / Piger (2009) 
  • U11 Drenge / Piger (2008)

Som arrangør i ovenstående rækker har man følgende opgaver: 

  • Medbringer kampbold(e) og overtræksveste til alle kampene i puljen. Der spilles med bold str. 3 i U8 og bold str. 4 i U9 - U11.
  • Passer tidtagerbord (styrer måltavlen og mikrofonen under afvikling af alle kampe i puljen. 
  • Stiller med en kampleder til at lede kampene i puljen.
  • Indrapporterer resultater undervejs og senest en time efter den sidste kamp i puljen er færdigspillet. Dette kan gøres via DBU App´en el. KlubOffice. 
  • Har ansvaret for hurtigst muligt at informere DBU Jylland, Region 3, om evt. udeblivelser/afbud. Dette skal gøres pr. mail (region3@dbujylland.dk) el. tlf. 89 39 99 30.
Hallens opgaver
DBU Jylland Region 3 har booket hallen gennem den lokale forening. De betaler derfor hallejen og får refunderet den del af lejen som kommunen evt. ikke refunderer. 
Herudover sørger hallen for følgende: 
  • Sørger for, at banen er klar. 
  • Sørge for at der er åben (også til omklædningsrum) 
  • Sørge for at tidtagerbordet er klar, samt at måltavle og mikrofon virker.
Alle de nødvendige oplysninger og informationer tilsendes ca. en uge før stævnet. Det bliver sendt til enten hallens adresse el. klubbens indekampfordeler. Det afhænger af den aftale DBU Jylland, Region 3, har med den pågældende klub/hal. 

I kan i rækkebeskrivelserne finde alle de informationer I skal bruge om den enkelte række. Her er info om bold str., spilletid mv. 
Spillereglerne finder I her

Uden for kontorets (tlf. 89399930) åbningstid kan vores indefodboldansvarlige - Finn Pedersen - tlf. nr. 29 85 97 50 - kontaktes, ved spørgsmål vedr. indefodbold for børn.

Arrangøropgaver U12 Drenge / Piger (2007)

Som arrangør i U12 Drenge og U12 Piger har man følgende opgaver: 

  • Medbringer kampbold(e) og overtræksveste til alle kampene i puljen. Der spilles med bold str. 4.
  • Passer tidtagerbord (styrer måltavlen og mikrofonen under afvikling af alle kampe i puljen. 
  • Indrapporterer resultater undervejs og senest en time efter den sidste kamp i puljen er færdigspillet. Dette kan gøres via DBU App'en el. KlubOffice. 
  • Har ansvaret for hurtigst muligt at informere DBU Jylland, Region 3, om evt. udeblivelser/afbud. Dette skal gøres pr. mail (region3@dbujylland.dk) el. tlf. 89 39 99 30.
Bemærk: DBU Jylland påsætter dommere på alle kampe for U12 og ældre.

Hallens opgaver
DBU Jylland Region 3 har booket hallen gennem den lokale forening. De betaler derfor hallejen og får refunderet den del af lejen som kommunen evt. ikke refunderer. 
Herudover sørger hallen for følgende: 
  • Sørger for, at banen er klar. 
  • Sørge for at der er åben (også til omklædningsrum) 
  • Sørge for at tidtagerbordet er klar, samt at måltavle og mikrofon virker.
Alle de nødvendige oplysninger og informationer tilsendes ca. en uge før stævnet. Det bliver sendt til enten hallens adresse el. klubbens indekampfordeler. Det afhænger af den aftale DBU Jylland, Region 3, har med den pågældende klub/hal. 

I kan i rækkebeskrivelserne finde alle de informationer I skal bruge om den enkelte række. Her er info om bold str., spilletid mv. 
Spillereglerne finder I her

Uden for kontorets (tlf. 89399930) åbningstid kan vores indefodboldansvarlige - Finn Pedersen - tlf. nr. 29 85 97 50 - kontaktes, ved spørgsmål vedr. indefodbold for børn.

Arrangøropgaver U13 (2006) og ældre

Som arrangør i U13 og ældre har man følgende opgaver:
  • Medbringer kampbold(e) og overtræksveste til alle kampene i puljen. 
  • Passer tidtagerbord (styrer måltavlen og mikrofonen under afvikling af alle kampe i puljen. 
  • Indrapporterer resultater undervejs og senest en time efter den sidste kamp i puljen er færdigspillet. Dette kan gøres via DBU App´en el. KlubOffice. 
  • Har ansvaret for hurtigst muligt at informere DBU Jylland, Region 3, om evt. udeblivelser/afbud. Dette skal gøres pr. mail (region3@dbujylland.dk) el. tlf. 8939 9930.
Bemærk: DBU Jylland påsætter dommere på alle kampe for U12 og ældre.
I kan i rækkebeskrivelserne finde alle de informationer I skal bruge om den enkelte række. Her er info om bold str., spilletid mv. 
Spillereglerne finder I her

Hallens opgaver
DBU Jylland Region 3 har booket hallen gennem den lokale forening. De betaler derfor hallejen og får refunderet den del af lejen som kommunen evt. ikke refunderer. 
Herudover sørger hallen for følgende: 
  • Sørger for, at banen er klar. 
  • Sørge for at der er åben (også til omklædningsrum) 
  • Sørge for at tidtagerbordet er klar, samt at måltavle og mikrofon virker.
Alle de nødvendige oplysninger og informationer tilsendes ca. en uge før stævnet. Det bliver sendt til enten hallens adresse eller klubbens indekampfordeler. Det afhænger af den aftale, DBU Jylland Region 3 har med den pågældende klub/hal. 
20160804FB-K871.jpg
KONTAKT OS DBU Jylland Region 3
Kileparken 27, 8381 Tilst 8939 9930