Implementering af KlubOffice Økonomi

Kluboffice FB Cover

 

Tredje modul af Klubbens IT-værktøjer består af tre delmoduler, hvor I kan tilvælge alle – eller udvalgte af dem – efter jeres ønsker og behov. Det er her, vi hjælper jer med at ”bygge” systemerne, så I får mest glæde af  dem.

Det er også her, at kassereren, webmasteren og træneren hver især får mulighed for at gå i dybden
med de enkelte systemer. 


MODUL 3.1

En af vores KlubOffice økonomi-instruktører klæder jer på til automatisk kontingentopkrævning og bogføring i KlubOffice. Det hele bliver sat op på dette kursus, så det virker, når instruktøren forlader jer. I kan selvfølgelig altid få gratis hjælp og support på mail og telefon efterfølgende. 

Følg med i jeres fremgang med 'Klubbens tjekliste'. Lige til at printe ud, eller bruge online. 

Kurset kan bestilles til afvikling online eller fysisk.

Målgruppe
Klubbens kasserer

Varighed
3 timer

Pris
Online: Kr. 1.500,-
Fysisk: Kr. 2.200,- 

Tip! KlubOffice økonomi opfølgningskursus 
Det kan være en god idé, at bestille et opfølgende kursus i KlubOffice økonomi efter den første automatiske kontingentkørsel. 

DBU's team af økonomi-instruktører kan hjælpe jer ude i klubben med at håndtere kontingentbetalinger, følge op på dem der mangler og bogføre indtægterne. 

Prisen for det opfølgende kursus er kr. 1.500,- (online) / 2.200,- (fysisk).

Bestil et kursus
Kurserne kan bestilles i KlubOffice (menuen Uddannelse > Bestil klubkursus), via kursussøgning eller ved at kontakte din lokalunion.

Se også
Modul 3.2: Implementering af Klub-CMS
Modul 3.3: Implementering af KampKlar