Kunstgræsturnering 2017/2018

DBU Jylland udbyder i den kommende vintersæson 2017/18 en turnering for U11 Drenge og U12 Drenge som spilles på kunstgræs over 4 afviklinger vinteren igennem. Har dit hold ekstra lyst til at spille udendørs fodbold – også om vinteren? Så er dette tilbud lige noget for jer.
Bemærk: U12 piger må tilmelde sig i rækken for U11 Drenge, og U13 Piger må tilmelde sig i rækken for U12 Drenge. 

Kampene:
• Der spilles kampe 8:8 á 2 x 15 minutters varighed
• Ved hvert stævne spiller hvert hold 3 kampe – i alt 12 kampe pr. hold
• Der spilles 4 stævner vinteren over
• Efter hvert stævne indsendes resultaterne af kampene til DBU Jylland, som ombryder og dermed sikrer jævnbyrdige kampe til det næste stævne
• Kampene afvikles på kunstgræsbaner rundt om i Jylland

Arrangør:
Der vil til hvert stævne være en stævnearrangør. I kan finde en stævnearrangørs opgaver her.
Bemærk: Man kan max være stævnearrangør 2 gange!

De 4 afviklings weekender er som følger:

Lørdag d. 28. oktober 2017 / Søndag d. 29. oktober 2017
Lørdag d. 25. november 2017 / Søndag d. 26. november 2017
Lørdag d. 27. januar 2018 / Søndag d. 28. januar 2018
Lørdag d. 3. marts 2018 / Søndag d. 4. marts 2018

Niveau:
Turneringen udbydes i 2 niveauer i hver årgang (A og B), og der ombrydes efter hvert stævne, så alle hold skulle gerne få en masse jævnbyrdige kampe. 

Tilmelding:
Tilmelding foregår via KlubOffice
Frist for tilmelding er: 11. oktober 2017. Der åbnes for tilmelding d. 20. august 2017.

Pris pr. hold:
Det koster 1.600 kr. pr. hold at deltage.
Inkluderet i prisen er selvfølgelig administration af turneringen samt leje af kunstgræsbanerne.

Kunstgræsbane til rådighed:
Det er et krav for at vi kan optage jer i turneringen, at I forpligter jer til at sikre minimum en tid på en kunstgræsbane nær jer (2 timer på en af de 4 datoer)
Send mail til Steffen Lynge Pedersen med hvilk(e) tid(er), I har mulighed for at booke. Vi koordinerer efterfølgende, så der er banetider nok (og ikke for mange) og betaler naturligvis regningen efterfølgende. 
Jo flere tider I kan booke, jo bedre. 

Kampledere:
Kampene fastlægges som udgangspunkt som ”døm-selv-kampe”, men det står naturligvis de enkelte klubber frit for, hvis I kan blive enige om at bestille dommere til jeres indbyrdes kampe. Det er arrangørens opgave at stille kampledere til rådighed. 
Hvis der bestilles dommere deles regningen mellem de 4 deltagende klubber i stævnet. 
Dommere kan bestilles ved at ændre dommerprofilen via KlubOffice. 

Kampprogram
Kampprogrammet vil være tilgængelig på hjemmesiden senest 10 dage før stævnerne. 

Skriv en kommentar

Skriv kommentar (Kræver login)

1

  • Må man have mere end 11 spiller med nu hvor de skal spille 3 kamp på en dag. Hvis man kun bruger 11 spiller i hver kamp. Vi har nemmelig ca 14 spiller som gerne vil. Og det er jo altid lidt synd når der er et par stykker der ikke kan komme med nu hvor der er så langt imellem kampene
    11. oktober 2017, 21:12    
    Ukendt bruger