Arangøropgaver U12

Som arrangør i U12 Drenge og U12 Piger har man følgende opgaver: 

  • Medbringer kampbold(e) og overtræksveste til alle kampene i puljen. Der spilles med bold str. 4.
  • Passer tidtagerbord (styrer måltavlen og mikrofonen under afvikling af alle kampe i puljen. 
  • Indrapporterer resultater undervejs og senest en time efter den sidste kamp i puljen er færdigspillet. Dette kan gøres via DBU App'en el. KlubOffice. 
  • Har ansvaret for hurtigst muligt at informere DBU Jylland, Region 3, om evt. udeblivelser/afbud. Dette skal gøres pr. mail (region3@dbujylland.dk) el. tlf. 89 39 99 30.
Bemærk: DBU Jylland påsætter dommere på alle kampe for U12 og ældre.

Hallens opgaver
DBU Jylland Region 3 har booket hallen gennem den lokale forening. De betaler derfor hallejen og får refunderet den del af lejen som kommunen evt. ikke refunderer. 
Herudover sørger hallen for følgende: 
  • Sørger for, at banen er klar. 
  • Sørge for at der er åben (også til omklædningsrum) 
  • Sørge for at tidtagerbordet er klar, samt at måltavle og mikrofon virker.
Alle de nødvendige oplysninger og informationer tilsendes ca. en uge før stævnet. Det bliver sendt til enten hallens adresse el. klubbens indekampfordeler. Det afhænger af den aftale DBU Jylland, Region 3, har med den pågældende klub/hal. 

I kan i rækkebeskrivelserne finde alle de informationer I skal bruge om den enkelte række. Her er info om bold str., spilletid mv. 
Spillereglerne finder I her.

Uden for kontorets (tlf. 89399930) åbningstid kan vores indefodboldansvarlige - Finn Pedersen - tlf. nr. 29 85 97 50 - kontaktes, ved spørgsmål vedr. indefodbold for børn.