Gaveindsamlinger

Opkridtningsrobot til forening

I foreningen Talent FC Academy oplever vi i tiden den største medlemsmæssige fremgang siden stiftelsen i 2019. Det er meget positivt, men det rummer også udfordringer, da vores trænere og ledere i vid udstrækning laver frivilligt foreningsarbejder i deres fritid. I modsætning til mange andre frivillige foreninger, der ligner os, så er der for vores vedkommende ingen hjælp at hente hos kommunen, når det kommer til pleje, klipning og opkridtning af de baner, vi bruger i Aarhus, Skanderborg og Horsens. Vi samler ind, så foreningen kan købe en automatisk/GPS-baseret baneopkridtningsmaskine (opkridtningsrobot) til godt og vel 100.000 kr fra tinymobilerobots.com (inkl. et års abonnement). Det vil være en stor byrde, der lettes fra bestyrelsens skuldre, hvis vi fremover kan klare opkridtning af baner via en app, så vi i videst muligt omfang kan fokusere på at lave aktiviteter for foreningens medlemmer. Du kan støtte os ved at indsende dit bidrag her i vores DBU Gaveindsamling. Din donation er fradragsberettiget, hvilket DBU indberetter automatisk. Du bestemmer selv beløbet, og vi takker ydmygt for alle bidrag. Hvis vi ikke lykkes med at indsamle beløbet til at købe maskinen, så vil vi bruge indsamlingen på at lease den i stedet.

Talent FC

fundraisingItem.Club.Name logo
Indsamlingsperiode:
-
Jeg giver hermed samtykke til, at mit navn og donation må offentliggøres ved opslag i klub og/eller på klubbens hjemmeside/sociale medier.

Jeg giver hermed samtykke til, at firmanavn og donation må offentliggøres ved opslag i klub og/eller på klubbens hjemmeside/sociale medier.
DBU indberetter virksomheders gaver til SKAT via det opgivne CVR-nummer, så virksomheden sikres skattefradrag for den. Såfremt du ikke ønsker dette, bedes du skrive til DBU via: gaveindsamling@dbu.dk