Let klubbens skrivebordsarbejde

Fodbold spilles ikke på skrivebordet! Derfor har KlubOffice en række muligheder for at lette det administrative arbejde i klubben. Få f.eks. overblik over værktøjer til online indmeldelse, digital trænersøgning og nem opdatering af klubbens kontaktpersoner.

Frivilligt arbejde i en fodboldklub er mange ting. Træner for U11 pigerne. Holdleder for Serie 5-holdet. Men der er også en række opgaver, som ikke foregår på fodboldbanen, de administrative opgaver.

Til disse opgaver er KlubOffice et værdifuldt og enkelt værktøj. I KlubOffice tilmelder man hold og flytter kampe.

Men KlubOffice kan meget mere end bare de simple, dagligdags opgaver.

Få opdateret klubbens kontaktpersoner

KlubOffice er omdrejningspunktet for alle klubbens data. Det er her, du opdaterer, når I har fået ny formand eller ny træner for U15 Drengene. Og det er disse kontaktpersoner, som andre kan se, når de søger på DBU Jyllands hjemmeside eller i Fodbold App'en. Hvis din klub har sørget for at opdatere kontaktpersoner (både for klubben og for de enkelte hold), går kommunikationsvejene til andre meget nemmere og hurtigere. De rigtige personer får den rigtige information og modstanderholdene kan lynhurtigt finde de korrekte personer. Desuden har du nemt ved at trække medlemslister og andre oversigter til f.eks. kommunen.

Se her, hvordan du opdaterer klubhverv (kampfordeler, formand, spillercertifikatsansvarlig, m.fl.) og holdkontakter (trænere, holdledere, m.fl.)

Få automatisk indhold vist på klubhjemmesiden

Mange funktioner i KlubOffice hænger sammen med hjemmeside-modulet Klub-CMS. Dermed kan du på din klubhjemmeside få vist indhold, som allerede i forvejen er i KlubOffice. Det kan være en baneoversigt over, hvem der træner på hvilke baner og klæder om i hvilke omklædningsrum. Eller måske en liste over bestyrelsen eller klubbens ungdomstrænere.

Se mere om persongrupper - stamhold - baneoversigt - omklædningsrum i KlubOffice-supportafsnittet her

Hold tastearbejdet på et minimum

Sidder du i dag og taster hver eneste indmeldelse ind, så kan det nu gøres meget lettere. Forholdsvis simpelt kan du via KlubOffice sætte en online indmeldelse op, så det enkelte medlem tilmelder sig direkte via klubbens hjemmeside og dumper automatisk ind i KlubOffice, sådan som du har valgt det.

Få en guide til online indmeldelse lige her

Hold styr på klubbens opgaver

Også til selve klubledelsen tilbyder KlubOffice værktøjer. I kan gemme dokumenter i KlubOffice, ligesom opgavestyringen kan planlægges via et årshjul og I kan sætte et organisationsdiagram op for klubben. Derudover har I også mulighed for f.eks. at søge trænere online, så jeres ledige trænerjobs kommer i DBU's portal, hvor ledige trænere kan se dem (eller I kan dele det på sociale medier eller klubbens hjemmeside).

Se mere om årshjul - organisationsdiagram - søge trænere

Få skræddersyet undervisning i din egen klub

I KlubOffice-supportafsnittet kan du finde mange guides og vejledninger til, hvad du kan bruge KlubOffice til og hvordan du gør. Derudover har du mulighed for at få en instruktør hjem i din egen klub og undervise:

KlubOffice generelt
(evt. sammen med app, KampKlar, mv.)
kr. 950 for 3 timer - bestil her

KlubOffice Økonomi
(inkl. opsætning af kontoplan, mv.)
kr. 1.350 for 3 timer - bestil her

Desuden er det også muligt at finde KlubOffice på de sociale medier. Den officielle Facebookside hedder "KlubOffice", mens brugernes egen sparringsgruppe hedder "KlubOffice Erfagruppe".

  



 

Log ind